Fly Away
Home About Stuffs twitter Follow Dash

Allah's servant


" I just wanna fly away with my friend from all the haters for a long time "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Raya-Raya 3Jujur...
Tuesday 3 September 2013 • 3:07 am • 0 comments




Hai Assalamualaikum.. yeah! lambat post tahu tu.. ramai tanya..bila nak post..bila nak post.. 
3 Jujur raya dua hari.. hari pertama diorang cakap 10 hari   rumah..rumah oya  yang terakhir.. diorang balun habis-habisan.. okaay.. group lelaki pergi rumah acap dulu..lepastu berkumpul ramai-ramai kat rumah aku.. yang mail..muaz..myra..Nadiah Zaidun..Asyiqin..dah sampai awal2..lama jugak tunggu diorang sampai..sampai rumah aku..makan..solat..lepastu gerak rumah Pn.Faridah cikgu KHB amik berkat katanyaaa.. lagi pun..alang-alang cikgu buat open house.. sekejap je kat rumah cikgu.. tak sampai 15 minit kot..tunggu mail dengan muaz makan lepastu gerak ke rumah Nadiah.. ni yang diorang ni.. otw ke rumah Nadiah la ni.. 







ni myraaa.. tengok ahh..baju diaa..kain dia..kasut dia.. selendang diaaa.. bergaya bhai.. :p



ni kitorang bergambar kejap.. sementara tunggu diorang pi kedai seberang tu.. 


ni iezz puan raksasa dengan Nadiah.. 


syukri:*membebel* wei! saf angkat aku wehh..penat aahh
safri:haaa meh2
syukri:iye? yeay!yeay! *terus lompat naik belakang safri*

aku tidak teragak-agak terus tangkap gambar pastu depa suruh padam hahahaha.. aku delete?moment "sweet" ni? haha mimpi ke bro? jalan punya jalan.. tetiba ada anjing menyalak keluar rumah.. semua lari la.. dah semua kat depan..aku pusing belakang "AAH S**T anjing kejar" aku lari terus pecut diorang.. hahaha orang pertama selamat :p 

yeah bergambar dengan syikin.. tengok ahh kening dia..dengan kening aku.. izaura paling sensitif pasal kening lol


yeah! agak candid disitu xD -,-

masa ni pi rumah Adziq..mama myra tolong hantarkan..sorry adziq..bagi pihak syiqin sekali.. aku ada hal emergency time tu.. :'3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NEXT CELEB RAYA #3JUJUR (WEDNESDAY)

pada pagi yang indah..kami tiba disekolah dengan penuh teruja..sepanjang waktu sekolah.. kami menjalankan aktiviti " SEGAK " kami dengan lancarnya..bahu sakit..kaki goyang.. no hal.. kami gerak sehidup tak semati ke rumah Safri *merepek* 

sebelum tu..kami ke rumah Nadiah Nadhirah dulu..dia nak letak beg..yang perempuan salam sekejap..sekejap je..kami terus kan ke rumah Safri.. 


yeahh! here me with Nadiah Nadhirah 


ni diorang kira candid.. lepas lintas jalan.. haha *perlu ke bagi tahu?* -..- 

sebenarnya perjalanan kami "lancar" sangat time kat longkang insiden tak diingini.. ada orang takut lompat longkang.. hahaa *tak mau bagi tahu siapa* :p


dari kiri tangan Asyiqin..Nurul Alia, Izaura(photographer)


yang ni dari kiri Asyikin .. Nurul Alia 



ni candid..dan hampir2 sampai rumah Safri.. 

lepastu kitorang bergambar lah "sekejap" "sekejap" je.. xD


tiga gadis idaman malaya.. Uzma..Nad..Syiqin :'o


uzma..Nad..Syiqin..Nurul Alia..yeaah! muka yang sama memnuhkan album kat phone aku xD



paling tak boleh blanya gambar ni..adziq kena tahu.. aku tangkap diorang dapat dia sekali xD


yes! ini sebahagian dari budak perempuan yang join.. from the left.. Izaura..Myra..Uzma..Nad..Syiqin..Alia


tu aku cakap.. diorang ni je..memenuhkan album haha


masa tengah tangkap gambar candid laa.. Izaura panggil 
izaura:syafiqah! syafiqah! duduk situ..trafic light.. dengan jalur gemilang

*iklan* yeah! Selamat menyambut Kemerdekaan yang ke 56



look Alia excited haha bagus2! 


sorry upload gambar comel lotte hok ginni.. haha.. petang tu..ingat nak balik pukul 4.00 .. 6:15 gerak keluar..hahaha.. kitorang dah buat rumah tu..macam rumah sendiri.. xD 

dah bye2 Assalamualaikum.. minta maaf kalau caption skema..caption aku korang terasa..ayat2..yang disengajakan type.. okay2! Kami PMR candidate..doakan Kami ye.. ;) 





0 Comments:


|