Fly Away
Home About Stuffs twitter Follow Dash

Allah's servant


" I just wanna fly away with my friend from all the haters for a long time "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

tahun banyak.........
Thursday 12 September 2013 • 2:45 am • 0 comments



Assalamuaalaikum haaii every one !! 

yeah! tahun ni banyak benda yang mematang kan aku..seriously.. 

nak cerita benda buruk dulu la hahaha

k first2 gaduh dengan bestfriend.. hajar.. hmm puncanya twitter.. 
mana taknya aku yang mula dulu..memang aku yang mula dulu..
lepastu berbaik..lepastu..gaduh lagi puncanya twitter.. 
warghh! twitter punca segala-galanya bagi aku!
Alhamdulillah sekarang dah berbaik..and comes better.. 
twitter jugak tolong hahah xD

lepastu banyak nangis.. sebab kekadang tu masalah dari orang sekeliling maybe? 
mana taknya..jadi orang tengah susah..
lagi satu stress ...
well PMR lah kan.. :p
satu lagi aku nangis ..hmm benda peribadi.. so sorry

~~~~~~~~~~~~~next~~~~~~~~~~~~~

ceghita seghonok pulak eh? tahun ni tahun paling gempak! tahun paling senghonok! sebab dapat classmate yang sporting..yang awesome..yang gempak! 3 JUJUR a.k.a #BranxtonGroup haha 

nak throwback jap la :)) 


here.. time ni syok gila2! rapat gila dengan diorang..diorang terima aku..walaupun budak baru masa form1 



actually gambar ni kitorang betul2 tengah jalan.. tapi nampak cantik pulak gambar ni..well.. phone siapa? hahaha :p



hahaha combine.. 




we learn everything with mistake..




hehehehehehehehehehehe :3




nad..dengan ish <3 




me with le them and Pn.Salmiah ..guru kelas :** 


hehehe muaz..nad..muaz..nad..muaz nad..muaz..nad.. k kacau diorang dating.. xD

malas nak sembang banyak..tadi niat nak cerita ni sebab bosang..twitlimit..so sekarang twitlimit dah habis so kbooiii :)) 

twitter : @IqaaBranxton_
instagram:heysxfiqxh_ 

bye2~~~






0 Comments:


|